Pady z wokali ala chórki - TUTORIAL VIDEO
#1
Joł joł łsap! Nagrałem swój pierwszy tutorial z głosem. Trochę się stresowałem, dlatego się jąkam i gadam głupoty Wink Mam nadzieję, że czegoś się nauczycie.




PS. Jak macie jakieś pomysły to piszcie, może dam rade nagrać kolejne filmy.

Łapa w górę mile widziana, im więcej osób zobaczy ten film tym więcej osób odwiedzi forum.
.̴̡̢̢̡̧̡̨̨̨̡̛̛͚̖̦̩̻̘̳̲̥͕̗̰͕͖̜̖̗̜̰̫̺̠̙̤̙̳̗̖͍̲̣̪̙̳̘̠͓̦̘̪͍͉͚̙͙͉̞̯͚͓͈͎͔̺̮̞̘̺̬̺̯̺̲̯͌̀̑͆̓̅̃̾̑̋̏͛͒̋̇͛̔͂̈́̊͊́̽̊̑͑͒̿̒̄̀͒͛́̈́͛͊́̽̌͆̇̃̐̑̓̽̂̎̅̀̊͐̿̍̎̋͐̉͒̑̔͗̄͑̔̍͐̊̈́̉̂̈́͑̆́̓́́̈̐̉̉̎̑̑͗̾̎̿̒̇̈́͊͗͊̌̒͌͆̍̋͑͐̆͘͘͘̕͘̚̚͠͠͝͝͝͝͝͝͝͝͝͠͝
Odpowiedz
 Podziekowania: Impakt(+1) , mabovsky(+2) , anders11(+1) , mumu(+1) , chocolatekoster(+1) , Djjukow(+1)
#2
super, mimo ze juz bylo na fl guru.
bingo bango bongo i don't wanna leave the congo
Odpowiedz
#3
To jest Twój głos? Magiczny.

Pryma... Kwinta.. dobrze gadasz. Jetem dumnySmile

Przyjemny tutorial. Ładnie ogarnięty.
[Obrazek: qBxxp6W.png]
Odpowiedz
#4
Tutek ciekawy i pouczający.Czepię się tylko jakosci ścieżki audio w filmiku , jest za cicho
Łapa w górę
Odpowiedz
#5
Super. Chce więcej. Udostępniam, lajkuje itp. Teraz poproszę podstawy basu i sound design please.

@tutek
Mam pytania, a w zasadzie dwie sprawy. Wiem, że to pierwsze to podstawy, ale jakoś zawsze wstydziłem się spytać.

1. Jak zrobić, żeby sampel grał tylko przez długość klocka? Wiesz, o co chodzi. Bo zazwyczaj klocek odpala mi całość sampla, dopóki go nie ściszę slide'em na vel=0% .

2. Sprawdzałeś jak to by brzmiało, gdyby przy budowaniu takich akordów nie robić wszystkiego w jednym piano rollu, tylko dla każdej nuty otwierać osobnego samplera i ton ustalać pokrętłem "pitch"? Wiadomo, 3 godziny roboty i masa pierdzielenia się, ale moim zdaniem jest różnica, zwłaszcza, że przy wyższych tonach, kiedy to krótsze sample będą nam szybciej "wygasać".

Co więcej, niezły i całkiem odmienny efekt (mniej naturalny, bardziej cyfrowy) byłby, jakbyś zgrał edisonem tony z powiedzmy 2 oktaw (te, które potrzebujesz do akordów) tego sampla. Oczywiście musiałbyś za każdym razem transponować sampla w newtone przed nagrywką. Ta operacja też wymagała by później użycia ~10 samplerów i ustawiania osobno każdego klocka na każdym z nich, ale daje niezłą swobodę i super efekty.

Na pewno jesteście świadomi tych tricków i na pewno jest jeszcze ze 100 innych sposobów, na które można by to zrobić. Niemniej jednak, postanowiłem napisać to, co ja często robię.
Odpowiedz
#6
Spróbuję zrobić spory tutek wyjaśniający w 100% zasady syntezy subtraktywnej (addytywnej i FM nie znam wystarczająco dobrze), w którym wyjaśnię wszystko w prosty sposób.

1. Możesz to zrobić na kilka sposobów. W okienku "channel settings" możesz bardzo delikatnie (o 1%) przesunąć gałeczkę "CRF" (na samym dole, druga od prawej)
[Obrazek: chansettings.jpg]

Możesz również aktywować obwiednie dla głośności (tak samo jak ja na filmie, tylko, że attack ustawiasz na zero i release na zero)

Możesz wrzucić wybrany dźwięk do slicexa, w którym domyślnie sample nie odtwarzane są dłużej niż klocek.

2. Wiadomo, efekty byłyby też lepsze gdybym zastosował też inne wokale, ale wiesz, chciałem jak najszybciej zrobić pady bez dodatkowych wtyczek i sampli. Miało być łatwo i szybko.
3. O tym nawet nie pomyślałem, w kwestii wokali jesteś kozak, niech nikt się nawet nie waży zaprzeczyć.
.̴̡̢̢̡̧̡̨̨̨̡̛̛͚̖̦̩̻̘̳̲̥͕̗̰͕͖̜̖̗̜̰̫̺̠̙̤̙̳̗̖͍̲̣̪̙̳̘̠͓̦̘̪͍͉͚̙͙͉̞̯͚͓͈͎͔̺̮̞̘̺̬̺̯̺̲̯͌̀̑͆̓̅̃̾̑̋̏͛͒̋̇͛̔͂̈́̊͊́̽̊̑͑͒̿̒̄̀͒͛́̈́͛͊́̽̌͆̇̃̐̑̓̽̂̎̅̀̊͐̿̍̎̋͐̉͒̑̔͗̄͑̔̍͐̊̈́̉̂̈́͑̆́̓́́̈̐̉̉̎̑̑͗̾̎̿̒̇̈́͊͗͊̌̒͌͆̍̋͑͐̆͘͘͘̕͘̚̚͠͠͝͝͝͝͝͝͝͝͝͠͝
Odpowiedz
#7
empty
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości